27 Nisan 2012 Cuma

Sevmeyi iyi bilirim

Göremedim geçtiğini zamanın saçlarımın arasından , senin dudaklarından ve seslerin çığlıklarından.Yine hatalarım ve ben ya da kararlarım ve yalnızlığım diyelim.Bazen o kadar sonsuz ki yollar o kadar yabancı ki insanlar ve ben o sonsuzluğun akıl almazlığında tek başımayım.O kadar dipteyim ki nefes almak zor hatta gülmek bile zor sevmek ise bir yalan oldu şu sıralar.Farkında mısın yokluğumun, farkında mısın nerede olduğumun, farkında mısın yok oluyorum sense mutluluk pozları ver elaleme.Söyleyemiyordum sana ve senden bir adım bekliyordum ve sanırım sen anlamış  uzaklaşmıştın benden.Soğuyabilirdin  ama sen soğumadan ben bıraktım seni, bir balonu gökyüzüne salıvermek gibiydi.Uzun süre sonra ilk defa kafam kalbim biriyle dolmaya başlamıştı.Korkmuştum kaybetmekten, üzülmekten.Neyini sevdim bilmiyorum  ama seni görmek ister olmuştum.Beni gördüğünde gülümserdin ya sırf gülüşün için bile seninle karşılaşmak ister  oldum.Sadece bir mesajın mutlu etmeye yeterdi ama olmadı sen de öğren ben kaybetmeye alışkınım.Keşke diyorum sadece keşke.
Hayal kurmak
Hayatın bize bir armağanı mı bilmem
Umut etmek gerekir mi bu hayatta ?
Peki ya sevmek bu hayatın bir kuralı mıdır ?
Tüm  sorularımın cevabı bir sessizlik
Demiştim ya sana çok kararsızımdır diye aslında tüm cevaplarım sen olmaya razıyken ben boş bıraktım hepsini.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder