17 Ağustos 2012 Cuma

Sadece çok istersin

Suya yazı yazar gibi hayatım her yazdığım kayboluyor.Bağırıp sesini duyuramamak, koşmaya çalışıp olduğun yerde kalıvermek gibi sevip sevilmemek.Küçükken çok istediğin hayallere sahip olamamak gibi.Herkes o kadar şanslı olamıyor çünkü bu hayatta, kimsenin her istediği olamıyor maalesef.Küçük hayalleri gerçekleşmeyen biri büyük hayallere nasıl sahip olur.Kimse küçüklüğümde ki gibi kusursuz değil artık.Herkes kendinden bir şeyler kaybetmiş.Ben bilmezdim kaybetmenin bu kadar acı verdiğini, sevilmemek nasıl bir duygu bilmezdim.Büyüdükçe gözyaşlarım gösterdi gerçeği, ne kadar seversem seveyim sevilmediğimi.Ne kadar anlatmak istersen iste karşındaki dinlemek istemeyince haykırsan da duyulmadığını.Bir kere acıyı hissedince hayallerimi kaybetmeyi öğrendim.Salıverdim hepsini.Ne kadar çok seversen o kadar çabuk kaybedermişsin bunu öğrendim.O gerçek aşk istiyorum lafı herkesin diline pelesenk olmuş.Ne sahte sevgiler dolu etrafım ve ben onları bile kıskanır oldum.Yalandan da olsa ne bir sevdiğim var ne de aşk dediğim bir ilişkim.Bir gün biteceğini bilerek delicesine sevebilmek istiyorum, hiç bitmeyecek sanıp hayaller kurulası bir ilişki.Çok mu şey istiyorum.Kimseye evet demeyerek belki bu isteğimi kendi elimle yok ediyorum ama güvenmeden sevmek, sevdiğine inanmak çok zor geliyor.Ben öylesine değer verirken onun tek derdi bir bedenden ibaret olmamalı.Sevmeli, gülüşümü özlemeli, sesimi duyunca aptal bir gülümseme oluşmalı suratında.Farklı hissettirmeli ve hep hafif bir buruklukla anmalı geleceğinde.

Sadece sevilmek
Sevildiğini bilmek
Tüm kalp kırıklıklarını unutmaya hazırım
Tek isteğim bu işte
Gerçekten sevildiğini hissetmek
Sarılmak ve öylece kalmak.
Çok mu, bence değil.
Ama zor, çok zor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder