24 Haziran 2013 Pazartesi

Bir o kadar acı

Hani bahsettiğim özlem var ya bitti ama öyle bir bitti ki ben de bittim.Keşke özleseymişim de bitmeseymiş. Şuan öyle acıyor ki canım öyle zor ki. Gücüme gidiyor, kabullenemiyorum. Ben saatlerdir ağlarken o gülüyordu.Nasıl olur aklım almıyor. Bu sonuca nasıl gelir insan bu kadar çok severken, nasıl bir anda bu kadar değersiz oldum.Sen nasıl bensiz yaparsın.Aylar geçirdim sensiz, hep bugünleri bekledim, seni bekledim.Yine kaybetmeyi nasıl becerdim ? Her şeyim sen olmuşken ben nasıl devam ederim sensiz.Uyandığımda ilk aklıma gelen insan, sen nasıl yapıyorsun.Özlemez mi insan, üzülmez mi.Ben öylesine inanıp öylesine bağlanmışım ki sana. Bir şey koptu içimden sanki dayanılmaz bir acıyla gittin benden.Hayallerimi ansızın aldın ve kayboldun. Yok ettin her şeyi beni tükettin.Böyle bir ayrılığı hak etmedim ben, hak etmedik.O kadar çok emek verdim ki, o kadar çok sevdim ki seni bu hiç adil değil. Anlamıyorum anlayamıyorum. Ben aylarca, özgürce seninle olabileceğim günleri hayal ettim, seninle sabahlara dek konuşabilmeyi diledim.Ben çok şey istemedim ki sadece yanımda olmanı istedim.Sana sarılmayı, öpmeyi.Sadece sen ol istedim.Hayatımı ben sana göre şekillendirdim ve yok oldun sen.Ben ki bir gülüşün için her şeyi yapardım. Bensiz nasıl da mutlusun öyle gülmek sana bugün hiç yakışmadı.Hiç pişman olmamıştım olmadım da sanırım ama hayal kırıklıklarımla kalakaldım. Hep seninle olacak sanıyorsun, hep seni sevecek seni öpecek.Hiç gitmez sanıyorsun ama bir bakmışsın yapayalnızsın.                                                                                                                  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder